RSS

Βαριέμαι...


Σαν πολύ έχω τεμπελιάσει τελευταία. Βαριέμαι να σηκωθώ από τα άγρια χαράματα για να πάω στη δουλειά, βαριέμαι ακόμα και στη δουλειά,κάτι που μου συνέβαινε από σπάνια μέχρι ποτέ, βαριέμαι να μαγειρέψω - ακόμα και τα ψώνια στο supermarket τα έχω βαρεθεί γι'αυτό κι'έχω ταράξει την οικογένεια με deliveries υγιεινής διατροφής και σαλάτες. Ο μικρός μου είπε προχθές πως αρχίζει να αισθάνεται σαν προβατάκι στη βοσκή. Ο Χ δεν παραπονιέται, τουλάχιστον όχι ακόμα, γιατί λέει πως θέλει να κάνει δίαιτα. Βαριέμαι επίσης το καθημερινό πηγαινέλα στη Λευκωσία. Θεέ μου, τι βάρβαρη πόλη! Βαριέμαι να γράψω blog και ναι βαρέθηκα και την τηλεόραση που υποτιμά τη νοημοσύνη του μέσου τηλεθεατή. Μάλλον θα φταίει ο καιρός. Εύχομαι νάναι αυτή η βαρεμάρα μια μπόρα σαν τη χθεσινή και να περάσει.

4 comments:

Phivos Nicolaides said...

Να ξετεμπελιάσεις και ν' αρχίσεις δυναμικά με ευχές για καλή βδομάδα!

Anastasia Marou said...

Φυσικό είναι να βαριόμαστε που και που. Κι'εμένα μου έχει συμβεί πολλές φορές, αλλά σε κάποια φάση λέω...Για σύνελθε!

Constantinos said...

Πιστεύω πως η ανία είναι μέρος της καθημερινότητάς μας γι'αυτό και καλό είναι να την αντιμετωπίζουμε με χιούμορ, όπως ακριβώς κι'εσύ αλλά και με κάποιες μικρές, οικογενειακές αποδράσεις από τη ρουτίνα. Ξέρεις, βοηθούν.

Lakis I said...

Κάτι που βαριέμαι αφόρητα: τους πολιτικούς αυτού του τόπου και την πεθερά μου!