RSS

Πίσω στη ρουτίνα - Back to Routine


Το Σαββατοκύριακο πέρασε μέσ'την καλή χαρά. Ξεκούραση, ψώνια, οικογενειακές συγκεντρώσεις και πάει λέγοντας. Η πεθερά μου μ' έπρηξε με παρατηρήσεις του τύπου : "Φάε, κορίτσι μου, έχεις μείνει η μισή - πετσί και κόκκαλο!" Και ποιός της είπε ότι έχω όρεξη να καταντήσω κινητό κρεοπωλείο; 'Ωρες-ώρες μου τη σπάει και απορώ με την υπομονή μου που δεν της βγάζω γλώσσα. Μόνο και μόνο για να γλυτώσω την κρεββατομουρμούρα. Διότι ο πολυαγαπημένος της γιόκας θα μου αρχίσει: " Μα πώς μίλησες έτσι στη μαμά; Μεγάλη γυναίκα είναι ..σαν δεν ντρέπεσαι!" Κατά τα άλλα πίσω στη ρουτίνα και στον αγώνα για το άρτο ημών τον επιούσιο. Χτες γινόταν ένας μικροχαμός στην τράπεζα - όλοι θέλουν τώρα στεγαστικά δάνεια - αλλά σήμερα περιέργως είναι ησυχία. Το απόγευμα, μετά τη δουλειά, αναλαμβάνω χρέη ταξιτζή για να πάω τα παιδάκια μου στα διάφορα ιδιαίτερα : Αγγλικά, κολύμπι, τένις, πολεμικές τέχνες και ΗΥ .


I had a merry weekend: relaxing, shopping, family reunions and so on. My mother-in-law didn't stop saying : "You haven't eaten anything, my girl. You are so skinny!" Anyone told her I want to be like her ? e.g. a movable butchery? She is testing my patience at times, but I almost never answer back. I just wouldn't like to have another argument with CH just before bedtime when he goes: "How could you talk to mum like that? She is an old woman !" Back to normal routine now to earn my daily bread . Yesterday was really hectic at work- everyone wants housing loans- strangely today is very quiet. In the afternoon, after work, I become a taxi driver and drive my offsprings to their extra classes: English, computers, martial arts, swimming, tennis.

1 comments:

Anonymous said...

Χα χα χα Οχι και να καταντήσεις κινητό κρεοπωλείο! Εσύ, κορίτσι μου, κάνε αυτό που θες κι ας τους άλλους να λένε. Τελικά μου αρέσει πάρα πολύ το καινούριο σου μπλοκ.